Genereer meer omzet online met de taxiID totaaloplossing!
en voertuigen
online oplossingen
altijd bereikbaar
van uw vaste klanten
Online planning en controle voor de moderne taxi centrale
Bereik gericht uw doelgroep en genereer meer ritten met uw eigen passagiers app
On-board data terminal, GPS en dispatching on the go
De taxiID chauffeurs app verzorgt de datacommunicatie in het voertuig. Ritten vanuit de centrale worden via de chauffeurs app aangeboden en ritdetails en GPS gegevens worden via de app teruggestuurd naar uw planningssoftware. De chauffeurs app vormt zo de basis voor betrouwbare fleetmanagement.
Dankzij het overzichtelijke menu en de eenvoudige bediening is de chauffeurs app zeer goed te gebruiken in het voertuig. Ritdetails zijn makkelijk op te vragen en met 1 button schakel je tussen “vrij” of “bezet”. De chauffeurs app is beschikbaar voor iPhone en Android.
Optimale klantvriendelijkheid met het vaste klanten dashboard
Ook als uw klant niet (altijd) via een computer kan of wil bestellen heeft taxiID een uitstekende oplossing. Met de Taxibutler geeft u de klant een alles in één oplossing waarmee met 1 druk op de knop een taxi beteld kan worden. Erg handig voor bijvoorbeeld cafés of restaurants!
Maak het uw klanten nog makkelijker om een taxi te bestellen!
Binnen de mobile app zijn creditcard betalingen mogelijk. Uw klanten hebben geen cash meer nodig en ontvangen direct na de rit een factuur per e-mail.
De gebruiksvriendelijkste bestelmogelijkheid op uw eigen website.
Directe koppelingen opdrachtgevers, BCT of overige systemen
Het is tevens mogelijk om uw bestaande planningsoplossing te koppelen aan taxiID. Zo zijn de veel gebruikte oplossingen van TaxSys en Wintax standaard te koppelen met de taxiID producten. Op deze manier bepaalt u zelf welke taxiID oplossingen u wenst te gebruiken! Enkele voorbeelden van koppelingen:
- Gebruik de taxiID bestelmogelijkheden om klanten snel en efficent via bijvoorbeeld uw website of vasteklantendashboard te laten bestellen. Ritten komen automatisch in uw planningspakket terrecht.
- Gebruik de taxiID chauffeurs app als een kostenefficiënte dattacomm in uw voertuigen.
Indien u juist wel gebruik maakt van de taxiID Online Ritagenda dan beschikt deze over uitgebreide koppelingsmogelijkheden. Enkele voorbeelden:
- Koppel de taxiID ritagenda aan uw BCT of datacommunicatiesysteem naar wens om ritten vanuit de ritagenda toe te kunnen wijzen aan uw voertuigen. Standaard koppelingen met Taxitronic en Cabman BCT zijn reeds beschikbaar.
- Koppel de taxIID Ritagenda aan opdrachtgevers als Connexxion of Transvission of een opdrachtgever naar wens om ritten digitaal in aangeboden te kunnen krijgen.
- Maak de gebruik van de standaard koppeling tussen de Ritagenda en de Taxi Butler, gun uw klanten het gemak van bestellen met 1 druk op de knop.
Volledige administratie van uw taxiID ritten, chauffeurs..etc.
Log in op www.taxiid.nl/inloggen voor 24/7 inzicht in uw volledige rithistorie.
- Een volledig overzicht met ritten die via het systeem zijn verzonden en ontvangen.
- Van iedere rit wordt een groot aantal belangrijke sturingsgegevens met betrekking tot de vertrek en aankomst locatie en bijbehorende tijdstippen geregistreerd.
Nodig via de Partnerportal collega?s uit om eenvoudig ritten naar elkaar door te zetten.
- Op de plattegrond ziet u de locatie van alle connecties binnen uw groep
- Breidt uw groep naar eigen inzicht uit om elke ritaanvraag te kunnen verwerken
- Ook collega?s die nog geen taxiID account gebruiken kunt u uitnodigen via Teamview
Selecteer zelf welk ritten u in een bepaalde periode wenst te factureren. Facturen kunnen naar wens aangepast worden waarbij u de mogelijkheid heeft een factuurlayout naar wens te selecteren. Bij het afdrukken van de factuur bepaalt u zelf of u deze per post of geheel digitaal per mail wenst te versturen. Hierbij is het tevens mogelijk om klanten via iDeal de factuur te laten voldoen! Het systeem geeft u tevens inzicht in de betaalstatus en ouderdom van de facturen waarbij u de mogelijkheid heeft om herinneringen te genereren.
Door vaste klanten in het systeem aan te maken komen niet alleen de uitgebreide mogelijk-heden tot het factureren van ritten op rekening beschikbaar, maar iedere klant krijgt tevens toegang tot hun persoonlijke online dashboard.
Vanuit de automatische ritbevestigingen hebben klanten de mogelijkheid om een eventuele klacht over de betreffende rit aan te maken. Alle gegevens worden automatisch gekoppeld aan de betreffende rit zodat u over maximaal inzicht beschikt om de klacht in behandeling te nemen.
Op een zelfde wijze hebben klanten tevens de mogelijkheid om met computer, tablet of smartphone zeer laagdrempelig een service rating van de rit in de vorm van 1 tm 5 sterren achter te laten. Op deze manier krijgt u een helder beeld van de prestaties van uw chauffeurs